måndag 20 april 2009

CITY FELLAZ GOONSEN

4 kommentarer:

  1. Stockholm södermalm här lever man livet bor mitt i smeten. Glider runt i mina tofflor o morgonrock varje morgon. Tar en tur ner in på ica tar en kafe på kafe skånningen på skånegatan sen tillbaka. Har fått arbete på Nord börjar på mån dag gjuter ett eget DIY på södermalm, nära o bra. På kvällarna hänger man nere på sina lokala pubar spelar ljuvlig musik o ölen rinner ner i min skånska strupe. Malmö behöver inte mig längre bygger upp mitt nya liv nu. Möjligheternas stad kommer ner till Nobel och hämtar lite saker få se om jag hinner förbi Rige kontoret. Är jävligt busy nu moving up in the world. Persbrant bor runt hörnet från min nya lgh. Brukar ses på vår morgonrunda. Trevlig prick. Hänger på samma fik. inom kort är jag i filmbranchen. Vi ses i TV rutan.

    --alv

    SvaraRadera
  2. bohemin roughness23 april 2009 kl. 10:19

    you are a fuckin GOON

    SvaraRadera