fredag 7 augusti 2009

DE É DAGS!

9 kommentarer:

  1. The Rigeboys will tear you guys a new one @ the battle tonight.
    We love the Stockholm Debauchery that´s gonna to take place tonite.
    Hellnight.Halleluja.

    SvaraRadera
  2. RIGE´s for life, man.

    SvaraRadera
  3. Papapapapapärmäg har talang. Kör fs lip i cornern, flunad. Det är inte många som gör. TTTTTTTTTT2B kanske men ingen no-local iaf. Japp.Stopp.

    SvaraRadera
  4. Om man skulle korsa Kalven med en Amazonkvinna skulle resultatet bli en Rigetös med Alvgener och Tobbetwobeershumör samt Sulandialekt. Jag vet det för jag samlat hårstrån. Tack.

    SvaraRadera
  5. DNA, är svaret och det är inte Diana jag menar!!!!!

    SvaraRadera
  6. Pyssling pysslar med smashed cutbacksurfboards och PärMäg fs slickar cornern flunad mens den största biffslickaren av alla droppar in med bullshittrucks med no stickers underneath. That sucks man. Detox hela veckoslutet. fan vad värdelöst. Tacka vet jag Turning Torso och dess biffslickarhyra på 10 000 i månaden för en etta. Nu drar jag.

    SvaraRadera
  7. Ni borde göra en herrkalender för uppkåtade 15 - 45åriga damer med alla inblandade Rigeprofiler som är på flyern...

    SvaraRadera